Larisa Razborstshikova

Larisa Razborstshikova  - filoloog, vene keele ja kirjanduse õpetaja. Montessori-pedagoog, eripedagoog. Pedagoogilise tegevuse kogemus 25 aastat.

Montessori kooli juht Tallinnas. (8 aastat)

1988-1993 õppis Tartu Riiklikus Ülikoolis.

1995-1999 - Tallinna Pedagoogilises Instituudis.

1990-2010 – töötas vene keele ja kirjanduse õpetajana.

Montessori pedagoogikaga hakkas tegelema 2000. aastal. Läbis montessori-pedagoogika kursused Jelena Hiltuneni juures.

2007. aastal lõpetas kvalifikatsiooni tõstmise kursuse ja sai tunnistuse Saksamaa Müncheni Rahvusvahelisest Arengu Rehabilitatsiooni Akadeemiast. "1. taseme Montessori pedagoogika. Koolieelne pedagoogika".

2014. a. Läbis täiendava kvalifikatsiooni tõstmise kursuse "Peamised lähenemisviisid laste töö korraldamisel didaktilise materjaliga keele ja matemaatilise mõtlemise arenguks Montessori pedagoogika kontseptsiooni raames". Föderaalne riiklik kõrgema kutsehariduse eelarveline haridusasutus. Venemaa Riiklik Pedagoogikaülikool -  A.I. Herzeni nimeline.

Alates 2006 - Montessori Lastekeskuse juhataja. (Alates 2012 – Rahvusvahelise Montessori kooli direktor).                                                                                                                              Juhendan montessori-õpitegevusi lastega alates 8. kuust kuni 3. eluaastani ning vanuses 3-7 eluaastat.

Igal aastal külastan montessori-konverentse, Montessori pedagoogikast lähtuvaid kvalifikatsiooni tõstmise kursusi. Sõidan ka teistesse riikidesse Montessori lasteaedadesse ja koolidesse.

Minu eesmärk - juurutada traditsioonilises pedagoogikas muudatusi, et haridusest saaks laste varjatud võimete arendaja, st laps omandab mõistuse, on suuteline ammutama teadmisi. Mõistuse ammutav vorm kujundab lapsest täiskasvanu ja kohandu mistahes ühiskonnakorra, kliima või riigiga. Õpetada last iseseisvalt mõtlema, tugevdada tahtejõudu ja tähelepanu keskendamist, sihikindlust.

Teised kaaseesmärgid: aidata vanemaid lapse edukas arendamises.

Minu huviala: luua sellised montessori materjalid, et lapsel poleks mitte ainult väga huvitav, vaid et ta sooviks ka rohkem teada teemal, et ta oleks huvitatud seda teemat edasi arendada nii oma kogemuste kui ka asjakohaste materjalide valiku kaudu.

Huvitun: tervislikust toitumisest, klassikalisest muusikast, vaimsest arengust.

Armastan jalgrattasõite ja lende mere kohal langevarjuga, reisida, külastada teisi montessori lastekeskusi välismaal, kohtuda huvitavate inimestega.